Tuesday, November 26, 2013

~ErTi W@niT@..~

Dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha pengasihani..
Assalamualaikum.....
 
Haii.... kengkawan... Syukur alhamdulillah.... kita masih dipanjangkan umur... Amin...
 Hari menghitung hari... Setiap hari meniti hari... X dapat diungkap dengan kata-kata 
hanya mampu berserah dan berusaha... hari ni saya nak share dengan kengkawan semua... 
Apa itu erti wanita... Wanita mungkin dapat ditafsirkan sebagai seorang gadis
atau perempuan yang mempunyai sifat2 semulajadi yang ada dalam diri seseorang 
itu yang telah diciptakan oleh ALLAH s.w.t. Wanita adalah seorang hamba Allah yang sangat 
unik yang x dapat dibandingkan dengan yang lain...

Syair untuk mu Seorang WANITA...

Dengan kecantikanmu engkau lebih elok daripada matahari,
Dengan akhlakmu engkau lebih wangi daripada haruman,
Dengan rendah hatimu engkau lebih tinggi daripada rembulan,
Dengan kelembutanmu engkau lebih halus daipada rintik hujan…

Penah x dengar kata-kata cam ni??? Haa... ayat2 cam tu biasa la kita dengar kan? 
Sifat semulajadi seorang wanita.... 

Ok la.. Kali ni nak citer pasal diri saya plak..
Dalam beberapa hari ni badan x berapa sedap sikit, 
bak kata pepatah, 
makan xlalu(tapi makan gak)...
tidur x lena ( tapi tdur awai gak kdg2 la..)
mandi x basah ( cam na nak basah? sejukkkk nak mandi..:))
macam2 lagi la..... Demam la kata kan... semua jadi serba x kena..
Walaupun demam, tapi terpaksa kena kuatkan diri gak...
Lawan kesakitan.... mungkin penghapus dosa... 
Insya allah....  

hari ni xde mood nak keja.. walaupun kena kerja.. kerja la untuk dhidup..
menyara diri dan keluarga.... Alhamdulillah.. demam ku da semakin pulih..
Da macam2 ubat da telan, doa dan tawakal 
je la...  harap2 hari2 esok yang mendatang lebih 
baik daripada hari ini..... 

Sampai di sini dulu la.. coretan saya yee,... 
Xde mood da nak sembang2... tapi apa yang mampu 
disampaikan di sini......
HARGAI lah seorang WaniTa......

SEMOGA WANITA2 DI LUAR SANA TABAH MENGHADAPI DUGAAN HIDUP..

Peace... No War!!!! 
Wsalam..


No comments:

~Mu$LiM@H SoLeH@H~

~Mu$LiM@H SoLeH@H~

~My Blog List~

~My Pets~

< didi>

Follow by Email

",)