Sunday, February 16, 2014

~Aku SanGaT MENCINTAIMU..~


                                                                   
 Jejak-jejak langkahku, 
bagaikan lembaran waktu, 
apakah aku masih
bisa terus melangkah, 
serpihan hidupku, 
kan ku bangun, 
di atas dasar satu CINTA.. 

Subhanallah..
aku mencintainya
Subhanallah 
aku menyayanginya, 
dari ufuk timur hingga ke barat, 
selalu di hatiku...

Ya ALLAH yang Maha Besar, kau lebih mengetahui segala-galanya. Segala puji bagimu Ya ALLAH, aku bermohon padamu supaya kuatkanlah hati ku untuk menyangimu.... Untuk mencintai seseorang bukanlah mudah dengan kata-kata atau perbuatan. Kau berilah aku petunjuk dan jalan yang benar. AMIN......






Walaubagaimana pun aku tetap mencintaimu dan menyayangimu sepenuh hatiku... Bak kata pepatah, dimana ada kemahuan di situ ada jalan. Aku redha terima apa pun yang akan terjadi, yang mana yang TERBAIK untuk ku, baik juga untukmu... Kasih sayang kita pada seseorang tak dapat nak dipertikaikan kerana semua perasaan itu ALLAH yang berikan pada kita. Apa yang perlu kita lakukan adalah bermohon petunjuk pada Tuhan yang Maha Esa, adakah dia adalah jodohku?????

Jika ALLAH dah tentukan segalanya, aku terima seadanya.  Cuma, apa yang ingin aku katakan di sini, percayalah pada qado dan qadar yang telah ditentukan selepas kita berusaha mencari seseuatu yang kits inginkan... Buat lah pilihan yang TEPAT. Tepuk dada tanya IMAN... >_<

Sampai di sini dulu la coretan saya buat kali ni... Just for sharing with u all... Jumpa lagi.. PEACE!!!!

Wassalam...

No comments:

~Mu$LiM@H SoLeH@H~

~Mu$LiM@H SoLeH@H~

~My Blog List~

~My Pets~

< didi>

Follow by Email

",)