Thursday, February 6, 2014

~ DOAkan...Pemergianku...~


Assalamualaikum teman2 semua….

Semakin hari semakin meningkat usia, di kala hujan, panas, sejuk sentiasa menerangi alam semesta. Hai......Sorry..... Sekian lama menyepi. kan???? Semoga kalian di luar sana sentiasa sihat, sejahtera dan gembira selalu. Korang sihat???? Harap2 semuanya sihat....

Aku di sini seperti dulu, tiada yang lain, tiada perubahan hanya apa yang berubah HANYA ALLAH yang tahu. Alhamdulillah banyak jugak la da berubah... Dalam hati ini, sentiasa bersyukur kerana ALLAH masih memanjangkan umurku supaya aku dapat beribadat kepadaNYA dan sentiasa mengingatiNYA tak kira siang atau malam. Setiap dugaan aku tempuh dengan tenang.....:)

Amboi...amboi.... panjang sungguh aihh... xde pape la nak cerita, sekarang ni kan da kerja so??? busy la sikit da sebulan rasanya tak update BLOG kesayangan ku ini... tapi pada mereka2 yang sentiasa OPEN my BLOG >_<... Tq so much... hehehehehe... tu pun kalau ada yang sudi luangkan masa la di blog saya yang tak seberapa ni... xde pape sangat nak cerita.. just share with my story and knowledge about WANITA.... hehehehe... 

Tak de pape nak update just sekarang biasa la kerja kan, outstation g sana, g sini... sampai Sarawak nuu... JAUH......NUN>>>>>>DI SANA<<<<<<.... Hehehehe... Tapi apa boleh buat?? Kerja... kerja... kan? menimba pengalaman... Alhamdulillah... sekarang Project kat sana on going process....  Mesti korang nak taw kan aku kerja apa la kan???? Ada la.. kerja biasa2 jee...

Sekarang ni plak duk office jee sebab da tak lama saya akan ke OVERSEA plak.... Lagi seminggu lagi.... OVERSEA?????????
 
kat mana tu>????< mesti hampa semua nak taw kan? Ada la... RAHSIA... Biarlah rahsia. 
Tapi apa pun pergi sana hanya atas satu tujuan, semoga ibadatku di terima. INSYAALLAH...

Buat teman, kawan2, sahabat handai, atau sesiapa pun yang mengenali diriku ini, ada satu permintaanku, DOAKAN SAYA SELAMAT PERGI & SELAMAT KEMBALI dan MAAFKAN SAYA DARI HUJUNG RAMBUT sampai HUJUNG KAKI!!

Haa... sebelum berangkat pergi pihak keluarga mengadakan bacaan doa supaya semuanya berjalan dengan baik dan selamat di dunia dan di akhirat. 



Maaf yee pada teman2 yang tak sempat nak jemput, buat kenduri sikit2 jee... K la kengkawan semua... Jangan LUPA... Doakan saya k.... Hope everything will be alright..... Maafkan saya sama k.
Haa... tak lupa HALALkan makan dan minum saya yeee... yang mana terkurang, terlebih, mintak halalkan dan saya minta maaf banyak2 k... Mungkin kita da lost contact but i want u know that, i will not FORGET u all UNTIL in the END! U are always in my heart.......  

Kalau ikut perancangan, tarikh berangkat pergi pada 15hb February 2014 sampai hujung bulan February.... >_*

TAPI.................

* DUKA CITA dimaklumkan... tarikh kena postpone plak 27hb nanti baru berangkat pergi.... sampai 11hb Mac 2014.. Apa pun, kawan2 di luar sana doakan saya dan keluarga saya selamat pergi dan balik yeee....>_<

Itu la yang kita katakan, kita hanya merancang, ALLAH  yang menentukan segala-galanya... 
 

Semoga jumpa lagi... Wassalam....

No comments:

~Mu$LiM@H SoLeH@H~

~Mu$LiM@H SoLeH@H~

Daisypath Happy Birthday tickersDaisypath Graduation tickers

~My Blog List~

~My Pets~

< didi>

",)