Wednesday, June 26, 2013

~HaNya InGiN KaU CinTa~



                  بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ 
                       Bismillah_ir Rahmani_ir Rahim
                      Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

~HANYA INGIN KAU CINTA~


Di dalam hati ini aku menangis :'(
Seiring satu luka yang telah kau beri
Kau tinggalkanku
Sakitiku sungguhku tak percaya

Semua yang terjadi
Tinggalkan diriku dalam air mati
Tanpa kau merasakan sakit yang ku rasa
Sungguh terlalu dirimu kekasih
Biar aku pergi tanpa sisa cinta
Aku hanyalah WANITA yang selalu ingin engkau cinta
Bukan untuk disakiti hatinya
Perih menahan lelah yang tak terkira

Ooooo....

Aku hanyalah setitis embun dalam teritnya cinta
Tenggelam dalam hujan luka yang ada
Selalu kalah di dalam bercinta…..oohh…
Aku hanyalah WANITA yang selalu ingin engkau cinta
Bukan untuk disakiti hatinya
Perih menahan dera yang tak terhingga

Oooooooooooooo….

Aku hanyalah setitis embun dalam teritnya cinta
Tenggelam dalam hujan luka yang ada
Selalu kalah di dalam bercinta….ooohhhh…uuuu..ooo..

Di dalam hati ini aku menangis!





p/s:> Buat tatapan semua apa yang ingin saya katakan bahawa tak semua apa yang kita inginkan kita akan dapat hanya dengan usaha, berkat dan doa serta tawakal saja yang kita dapat lakukan... semua adalah hak milik ALLAH... Pesanan saya tuk semua WANITA2 di luar sana, tabahlah menghadapi cabaran dan dugaan hidup, teruskan menjalani hidup seperti biasa jika apa yang diinginkan tidak berhasil.. Kamu masih ada ALLAH yang sentiasa menyanyi kamoo... smile.. peace... 

Thankzz... Sudi Baca Di Blog saya...^_*




No comments:

~Mu$LiM@H SoLeH@H~

~Mu$LiM@H SoLeH@H~

Daisypath Happy Birthday tickersDaisypath Graduation tickers

~My Blog List~

~My Pets~

< didi>

",)