Wednesday, February 16, 2011

~Cuba Untuk Mengerti~

Salam ukhwah, & salam 1 ummah semua kawan2 sekalian...

hai... apa khabar anda sekarang??? semoga sihat2 hendaknya... insyaallah...
Anda dengar x lagu yang sedang dimainkan di blog saya sekarang ini???  :-)
anda cuba lah hayati sebaik mungkin kerana maksudnya amat mendalam sekali
especially bt diri saya sekarang ini.......


Selain tu saya ni mmg suka sangat ngn lagu Dato' Siti Nurhaliza...
bak kata org, asyik2 lagu siti.. gambaq siti la....cam2 la... suka sangat
ngn lagu die sebenarnya....hehehehehe.... jgn marah ekk...
bukan suka sbb rupa paras die.. suka sbb kemerduan dan keunikan lagu kak siti..
kira minat sejak saya kecik lagi ketika 6 tahun lagi sampai lah sekarang...
dah lama kan??? tp tu la saya pilih lagu ini untuk blog saya kerana
ada sebab2 tertentu yang x dapat saya huraikan di sini kerana
hanya saya saja yang tahu... tapi xde pape pun cuma kita sebagai
manusia x terlepas dari melakukan kesilapan dan kesalahan kerana
faktor2 yang tertentu atau kerana terlalu mengikut perasaan...



Jadi nasihat saya cuba la untuk berfikir sejenak kita sebagai hambaNya
patut bersyukur kerana masih ada yang sayang kita teruatam sekali ALLAH S.W.T
kerana dia telah membuka pintu hati kita yang buta dan terlelap serta kabur
ini daripada sesuatu yang kita x dapat jangkakan... saya tidak mahu menunding
jari pada sesiapa...... cam lirik lagu siti > Tak Habis Ku Berfikir Sampai Bila
Begini, Ku Menanti, Rasakan Indahnya Cinta... hehehe...




Haa..... tengok pic kak siti kita ni cantik dan ayu kan bila pakai tudung cam ni...
saya doakan semoga Dato' Siti Nurhaliza bt Taruddin akan segera memakai tudung dan berjaya dengan kerjayanya... dia lah idola saya kerana saya kagum dengan pencapaian nya dari dlu sampai sekarang... kak ct x penah berputus asa & die juga antara artis yang x terlaluseksi seperti artis2 yang lain..

Saya simpan picture die dari dulu sampai sekarang......kiranya walaupun saya peminatnya tidaklah saya hendak meniru seperti perwataannya. Tidak!! sama sekali... cuma saya minat lagu2 nya saja... & suke tengok kak ct senyum kalau saya sedih bila tgok gambar kak ct hati saya jadi happy dah... tingin sangat nak jumpa kak ct... hehehe.. mungkin suatu hari nanti saya pasti dapat berjumpa dengan nya... insyaalah....



haa ni lirik lagu kak ct...

Cuba Untuk Mengerti 

by Siti Nurhaliza

Oh..oh..oh..
Bukankah Semestinya
Cinta Yang Bisa Membuat Bahagia
Namun Kau Yang Tak Pernah Mahu Mengerti
Ertinya Cinta

Tak Habis Ku Berfikir
Sampai Bila Begini, Ku Menanti
Rasakan Indahnya Cinta

lyrics found on http://http://www.lyrics.my

(Chorus)
Ku Cuba Selalu Untuk Mengerti
Tapi Tak Mampu Bertahan Lagi
Akanku Jalani Hidup
Mengabdi Cinta Yang Pantas Untukku

Ikatan Cinta Sudah Berakhir
Buah Hati kan Menjadi Saksi
Hanya Waktu Menemani
Biar Kenangan Tersimpan Dihati

Oh..oh..oh..

Mengapa Pertengkaran Selalu Ada Antara Kita
Dan Begitu Mudahnya Kau Ucap Kata Ingin Berpisah
Seharusnya Kau Tahu, Takkan Semudah Itu
Bila Memang Kau Tulus Mencintaiku

Ulang Chorus (2X)

No comments:

~Mu$LiM@H SoLeH@H~

~Mu$LiM@H SoLeH@H~

Daisypath Happy Birthday tickersDaisypath Graduation tickers

~My Blog List~

~My Pets~

< didi>

",)