Friday, February 1, 2013

~AlH@mDuLiLL@H~



Assalamualaikum…..hai kengkawan semua... Haa da masuk tahun 2013 suda... cepatnya masa berlalu kan? saya rasa masih belum terlambat saya nak ucapkan "SeLaMaT TaHuN Baru 2013"..kawan2 yee...

Waahhh... lamanyee x update blog saya nie... maklumlah busy sikit final year Degree katakan... hehehe... arini punyalah penin pale, dok ingat email n password blog nie... hampir berpuluh-puluh kali gak la dok try, akhirnya berjaya gak.. bak kata pepatah, "Di mana ada kemahuan, di situ ada jalan".. x gtu? hehehehe.... alhamdulilah... dapat gak update blog nie.. <<<<RINDU>>>>

korang semua sihat? alhamdulillah... saya pun sihat gak cuma sakit dada sikit2 tu biasa la.. arini dari pagi tadi sampai tgahari dok mengemas bilik je... susun baju, rak, cuci papa yang patut kan? hehehe...bilik da kemas... SETTLE..>_'

Haa... saya rasa syukur sangat.. ALHAMDULILLAH...Amin.., sbb sekarang saya sudah habis belajar dalam Ijazah selepas pelbagai cabaran dan rintangan yang saya lalui semasa bergelar sebagai seorang pelajar.. kini, saya nak ke alam pekerjaan plak... huhuhu... 

Pape pun, sebagai seorang wanita mesti anda semua banyak fikir untuk masa depan kan?? pikir pe tu ek? hehehe... Ntah la... hahaha.. Mcam2 la kan? antaranya wanita dan lelaki ni sama je sebenarnya kena berusaha untuk mencapai matlamat masing2... tapi orang tua2 kata wanita ni, bila da cukup umur, da habis belajar da boleh kawen.. aduii... tu la x semua akan fikir cam tu... KAWEN??? eemmmrrrmmm.... lambat g rasanya... x nak pikir g... Kalau da jodoh ada la... Amin....

Buat masa sekarang ni, fokus untuk cari kerja dan menunaikan bakti pada keluarga iaitu pada MAA & ABAH yang da banyak bersusah payah membesarkan saya dan memberi peluang untuk sambung belajar hingga ke peringkat IJAZAH nie.. Tq Maa..Bah... :-)

Seorang WANITA yang bekerjaya harus bijak membahagikan masanya untuk ALLAH, KELUARGA dan DIRI SENDIRI... penting tu taw.... saya pun x kerja g, hehehe.. so x leh nak cakap banyak la.. k la.. walau apa pun, saya rasa x sabar nak ke alam pekerjaan. Doakan saya cepat2 dapat kerja tetap k... kalau kat luar sana tu, ada je keja kosong, roger2 saye ek??? saya ni masa diploma amik cos Pengurusan Pejabat, Ijazah plak, cos Pengurusan Sistem Pejabat. Tapi x kisah la.. skop keja saya meluas, dalam bidang pengurusan la... Sumber Manusia ke, Kewangan ke, Pembantu Peribadi ke, semua boleh..

Saya sudahi di sini dlu yee.... tata... Wassalam...








 

No comments:

~Mu$LiM@H SoLeH@H~

~Mu$LiM@H SoLeH@H~

~My Blog List~

~My Pets~

< didi>

Follow by Email

",)