Tuesday, February 5, 2013

~B@uCeR BuKu 1M~:)

Hyee....... Assalamualaikum... :) hehehe....

Pekabor semua? sihat? saya??? eerrmm... ok jee... huhuhuhu... Harini kira bertuah la sebab apa yang dihajati tercapai... nak taw ape?? eeeerrrmmmm.....  dapat baucer buku 1M la... hehehe... walaupun da habis belajar tapi stay dapat baucer g... hehehe... tapi result x kuar g.. kira status still student g kan? betul x??? tapi ada gak la dugaan nak dapat baucer ni pun.. emm... macam2 la... da krisis sikit dengan staff kat opis tu baru dapat..sampai call pihak atasan plak tu...  senang2je staff tu ckap x nak bagi kat kitorang... dah tu pegi tadi, diorang suh datang esok plak, memang x la... bincang elok2 then akhirnya dapat....hehehe...tu kan kerajaan yang bagi.... tapi kira alhamdulillah la dapat jugak sebab dapat kan...daripada x dapat kan? 2 kali g tuntut kat UiTM Merbok tuu baru dapat...  hehehee.... malu pun ada gak.. tapi x pe la.. da last da pun kan.. pasni da x de dah baucer2 nie...


Ni la baucer buku 1M yang saya dapat ari nie... yeeeeaaahhh.... akhirnya dapat jugak...pergi dengan kwan2 yang lain, sarah, fathin dan kawan fathin namanya zam... hehehe.. naik keta HONDA CRZ g taw... aduii... dahsyat2... lama gak duk usya keta tu dapat gak nek nohh tapi keta orang kan... tumpang jee.... dah tu g makan2.. g cuci mata jap... pastu g makan cendol then balikkkkk........... hehehe.... dah balik tu g kedai popular beli buku tuk anak2 menakan ..... x guna habis g pun baucer tu.... k la.. da penat... nak rehat dlu la....

k la.. tata semua.... 













No comments:

~Mu$LiM@H SoLeH@H~

~Mu$LiM@H SoLeH@H~

~My Blog List~

~My Pets~

< didi>

Follow by Email

",)