Monday, March 4, 2013

~RiNdu KaMu~

Assalamualaikum...... buat tatapan semua.....yang disayangi dan dikasihi sekalian....... walau jauh di mata tapi sentiasa dekat....>>di hati.... Setiap saat, masa dan waktu yang berlalu tidak dapat berputar kembali....& hanya yang tinggal adalah kenangan indah yang tidak dapat dilupakan sampai bila-bila..... 

Hari ni saya tak brapa sihat sangat.... Lepas makan ubat je ptg td terus tido... sekarang rasa lega sikit... alhamdulillah.... malam ni terasa sunyi sangat.... terasa rinduuu sangat.... tak dapat nak digambarkan dengan kata-kata, cuma kadang2 mengalirlah air membasahi pipiku sebagai peneman di kala menghilangkan rasa rindu pada makhluk ALLAH.......pada siapa tu>>>??? entah lah... 

Sudah menjadi lumrah manusia kan??? rindu, sayang, sedih, gembira, suka, duka, benci, marah, dan sebagainya semua ada dalam diri kita ni......cuma, kita sebagai hamba-Nya haruslah bijak mengawal emosi kita..... saya pun masih belajar untuk mengawalnya...... Alhamdulillah... sedikit demi sedikit da boleh da.... tapi memerlukan kesabaran yang tinggi laa....

Malam ni saya tak buat papa.. cuma check email..mana taw kalau2 dapat berita mengembirakan kan... hehhehe.... saya masih menunggu...dan terus menunggu.... InSHaa Allah... suatu hari nanti mesti saya akan dapat jawapannya...

Cerpen ni khas buat kamu... pic kat bawah ni sangat bermakna buatku... akan ku simpan sampai bila-bila.... terima kasih yee.... bunga tu sangat wangi taw..... :)




RiNdu Pada Mu...

Kekasihku, 
cintaku untukmu kekal di hati, 
dari dulu hingga kini kau tetap di hatiku, 
meskipun terzahir jurang perbezaan antara kita,
kau tetap aku rindu selepas perpisahan ini, 
bukan kehendak hatiku, 
tetapi kerana dugaan yang menimpa diriku...

Sayangku, 
walaupun aku tangisi cintai kita ini, 
tidak mungkin aku dapat miliki kamu lagi, 
hanya pada Ilahi aku panjatkan doa, 
semoga cintaku kepadamu kekal 
hingga akhir hayatku...

Cintaku,
di lubuk hatiku ini , 
inginku katakan padamu, 
sesungguhnya aku sangat mencintai dirimu, 
wahai sayangku, 
alangkah indahnya jika diri kamu berada di sisiku, 
seperti angan-angan kita dahulu, 
suka duka sentiasa bersama, 
tetapi itu adalah mimpi aku semata-mata, 
aku tertipu dengan kata-katamu dahulu, 
Kini, aku doakan kamu bahagia dan gembira, 
walaupun kamu sudah tiada lagi bagiku, 
kamu tetap ada tapi aku tidak tahu di mana, 
semoga kamu bahagia selamanya... amin...


  
Ni adalah antara hadiah semasa practical diploma yang diberikan kepada saya.. rindu kamu semua...terima kasih yee staff2 yang sudi beri penghargaan pada saya...& ada juga hadiah dari orang yg tersayang pada masa tu la.... saya masih simpan sampai sekarang.. da 3 tahun berlalu.... thanks...

  

Sampai di sini dulu, saya da mengantuk la.. semoga cerpen ni membawa pengertian pada orang yang telah tiada.... miss u so much... take care yee... wasalam...:)


No comments:

~Mu$LiM@H SoLeH@H~

~Mu$LiM@H SoLeH@H~

~My Blog List~

~My Pets~

< didi>

Follow by Email

",)