Tuesday, April 2, 2013

~KeRaNa TeRLuKa~ :'(

Assalamualaikum.... Hai u all??? Cam ne sihat?? Sedar x sedar.... da bulan April da kan??? cepat nyeee masa berlalu.. tapi rasa macam kejap je.. sedar x sedar..rupanya da bertahun-tahun berlalu...........kalau nak di ikutkan bulan April ni da genap 3 tahun berlalu.....masih terbayang-bayang di depan mata....kenapa ek??????????? huhuhu... ntah la...:( APRIL fool.... huhuhu... xde pape pun.. saje je..hehehe....>_- (jgn marah ek)

Saya pun x tahu nak share ape yee??? cuma saja duk layan lagu2 lama la.... kenapa susah sangat nak melupakan sesuatu yang da lama berlalu???? walau apa pun berlaku akan ku lupakan jua.... insya ALLAH... Hanya padamu YA ALLAH... padamu jua aku berserah......... tolonglah hamba mu ini... ;) amin...........

- KeRaNa TeRLuKa -






Beratnya rasa hati nak melangkah pergi
Tetapi apakan daya aku terpaksa
Buat kali terakhir inginku mengucapkan
Semoga dirimu berbahagia selalu

Tentang diriku ini
Terserah padaMu Tuhan menetukan…
Tak perlui kau bertanya ke mana ku pergi
Pandailah aku menjaga diriku ini
Sekali kumelangkah oh biarlah ku teruskan
Perjalanan ini walaupun sendirian
Hanya Tuhan yang tahu dukalara hidupku ini
Tak terkata, aduhai sayang…
Ku masih lagi teringat
Bicaramu yang terakhir
Pedihnya hingga menikam kalbu

Bisanya…
Selamat tinggal sayangku
Selamat tinggal kasihku
Aku terpaksa pergi dahulu
Kerana terluka hati ini
Kiranya tempias membasahai jendelamu
Itulah airmata yang jatuh di pipiku
Kiranya sang bayu menyentuhi paras wajahmu
Oh itulah rinduku yang menyebut namamu
Setelah sekian lama tak jumpa...










 Hanya air mata menjadi saksi.....

Namun, aku yakin..ada hikmah dengan apa yang berlaku... :) 

I'm strongggg to handle all this.. peace..>_<





No comments:

~Mu$LiM@H SoLeH@H~

~Mu$LiM@H SoLeH@H~

~My Blog List~

~My Pets~

< didi>

Follow by Email

",)